Povraćaj i reklamacija

U slučaju da je kupac, iz bilo kog razloga, nezadovoljan kupljenim proizvodom ili pruženom uslugom, prigovor može da uputi na sledeću e-mail adresu: info@skintegra.com; dodatno to može da učini i pisanim putem na adresu: Creaticon d.o.o., Ulica Blaža Šoštarića 10, 10000 Zagreb. Prijem prigovora ćemo pismeno potvrditi bez odlaganja, a na pismeni prigovor će biti odgovoreno u roku od 15 dana, zbog čega pismena žalba mora da sadrži najmanje ime, prezime i adresu.

Kupac ima pravo da vrati robu u sledećim slučajevima:
  • isporuka robe koja nije naručena
  • isporuka robe kojoj je istekao rok trajanja
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenje

U slučaju opravdane reklamacije, kupac ima pravo da raskine ugovor uz povraćaj uplaćenog iznosa ili zamenu za ispravan, neoštećen i važeći proizvod.

Creaticon d.o.o. prihvata povraćaj oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ako se utvrdi da je reklamacija opravdana i da kupac nije uticao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe. U slučaju opravdane reklamacije, trošak zamene proizvoda novim proizvodom u potpunosti snosi Creaticon d.o.o.

Pravo na jednostrani raskid Ugovora

Kupac ima pravo, bez navođenja razloga, jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana. Rok počinje da teče od dana kada se roba koja je predmet prodaje predaju kupcu ili trećem licu koje on odredi, a koje nije prevoznik. Ako je kupac jednom porudžbinom naručio više komada robe koji se posebno isporučuju, odnosno ako je u pitanju dobra koja se isporučuju u više komada ili u više pošiljki, rok počinje da teče od dana kada je kupcu ili trećem licu koje je kupac odredio, a koje nije prevoznik, predan poslednji komad ili poslednja pošiljka robe.

Pre isteka roka za jednostrani raskid ugovora, kupac je dužan da obavesti trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor, koristeći obrazac za jednostrani raskid ugovora ili bilo kojom drugom nedvosmislenom izjavom kojom izražava volju da raskine ugovor. Kupac je dužan da izjavu o raskidu ugovora pošalje pre isteka roka za raskid ugovora.

Ukoliko kupac iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, stranke nisu dužne da ispunjavaju svoje obaveze iz ugovora.

U slučaju raskida ugovora, svaka strana je dužna da vrati drugoj ono što je primila na osnovu ugovora.

Kupac nije dužan da naknadi nikakve troškove koji bi bili posledica korišćenja njegovog prava na jednostrani raskid ugovora.

Ukoliko kupac iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, trgovac mora bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema obaveštenja o odluci kupca da raskida ugovor, da vrati kupcu sve što je platio po osnovu ugovora. 

Izuzetno, trgovac nije u obavezi da refundira dodatne troškove koji su rezultat kupčevog izričitog izbora vrste prevoza koja se razlikuje od najjeftinije vrste standardnog prevoza koju nudi trgovac.

Osim ako nije ponudio da sam preuzme robu koju je kupac vratio, prodavaoc mora vratiti uplatu tek nakon što mu je roba vraćena, odnosno nakon što mu kupac dostavi dokaz da je robu vratio prodavcu.

Prodavac mora da refundira uplaćeni iznos koristeći isto sredstvo plaćanja koje je kupac koristio prilikom plaćanja, osim ako kupac izričito ne pristane na drugo sredstvo plaćanja, i pod pretpostavkom da kupac nije u obavezi da plati nikakve dodatne troškove za takav povraćaj. U slučaju pouzeća, trgovac će kupcu vratiti uplaćenu cenu za vraćeni proizvod bankovnim transferom na broj bankovnog računa koji je dostavio kupac.

Osim ako trgovac nije ponudio da sam preuzme robu koju je kupac vratio, kupac je dužan da vrati robu bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je obavestio trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor. Smatra se da je kupac blagovremeno izvršio svoju obavezu ako robu pošalje ili preda trgovcu ili licu koje je trgovac ovlastio da primi robu pre isteka roka. Povrat robe se vrši na adresu: Bigarena d.o.o., Dečka 189, Šimanovci.

Kupac snosi samo direktne troškove vraćanja robe, osim ako je trgovac pristao da snosi te troškove ili ako trgovac nije obavestio kupca da je dužan da snosi te troškove.

Ako je, u slučaju ugovora zaključenog van poslovnih prostorija, roba isporučena kupcu u njegovu kuću u vreme zaključenja ugovora, trgovac mora preuzeti robu o svom trošku ako je zbog njene prirode nije moguće vratiti robu na uobičajen način poštom.

Kupac je odgovoran za svako smanjenje vrednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim za ono koje je bilo neophodno za utvrđivanje prirode, karakteristika i funkcionalnosti robe.

Kupac nema pravo da jednostrano raskine ugovor ako je predmet ugovora kvarljiva roba ili roba koja brzo ističe ili ako je predmet ugovora zapečaćena roba koja nije podesna za vraćanje iz zdravstvenih ili higijenskih razloga, ako otpečaćene su nakon isporuke. Takođe, kupac nema pravo da jednostrano raskine ugovor o uslugama koji je trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započeto uz izričit prethodni pristanak kupca i njegovom potvrdom da je svestan činjenice da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovog odeljka ako je usluga u potpunosti ispunjena.